Berikut ialah kenapa anda perlu minum Cellmaxx setiap hari :-
==========================

1. Berusia 25 tahun ke atas. Kerana pengeluaran stem sel anda semakin berkurang, akibatnya anda mudah diserang penyakit / sakit lambat sembuh.

2. Kanak-kanak / remaja yang sudah menghidap penyakit tertentu. Walaupun usia dibawah 25tahun.

3. Sudah pun menghidap 2-3 simptom penyakit berangkai dan tak mahu ia berlarutan dan mahu ianya cepat sembuh.

4. Setiap orang pasti mengalami kelemahan pada organ-organ tertentu, seperti sakit kaki, lutut, mudah demam, gastrik, masalah kulit dll. Cellmaxx membantu anda bebas dari ketidakselesaan ini.

5. Melambatkan kerosakan yang berlaku pada tubuh akibat gaya hidup tidak sihat dan penyakit yang dihidapi.

6. Kita tak pernah cukup makan sayur dan buah setiap hari mengakibatkan badan kurang nutrisi yang diperlukan badan. Cellmaxx mengandungi lebih 60 jenis NUTRISI yg sangat diperlukan tubuh badan kita.

7. Mahu melambatkan penuaan dan memastikan badan sentiasa cergas dan bebas penyakit untuk menikmati hidup dengan lebih indah.

Hanya perlu minum 1 sachet sehari, izinkan tubuh anda lakukan ‘SELF HEALING’ untuk kesihatan anda.

Monday, August 13, 2018

Pengalaman Pengguna Afamaxx


📌 *PENGALAMAN PENGGUNA AFAMAXX*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Terima kasih Tuhan..
Saya Dr Razlan, seorg dentist, usia saya sekitar 50an, dari Kajang, Selangor. Awal Ramadhan 2018 yg lalu, saya telah disahkan mengidap diabetes.

Saya kurang berpantang makanan bergula & berlemak. Seminggu selepas raya, bacaan gula dalam darah saya 21.5. Selepas mengamalkan Afamaxx botol ke-2, alhamdulilah bacaan gula dlm darah saya telah turun kpd 17. Penurunan ini tidak begitu ketara seperti rakan2 lain yg mengamalkan Afamaxx krn mungkin disebabkan saya tidak kawal diet saya. 

Isteri saya pula mengalami masalah stroke sejak 2 tahun yg lalu. Tangan kirinya lemah & tak dpt digerakkan dgn sempurna. Alhamdulilah setelah 5 minggu mengamalkan Afamaxx secara konsisten, badan beliau mula rasa ringan, kebas dijari pun semakin berkurang. Tangan kiri sudah mampu diangkat lebih tinggi hingga mampu utk menekan suiz lampu di dinding.

Pada peringkat awal mengamalkan Afamaxx, isteri saya mengalami healing crisis (demam) hampir 2 minggu. Alhamdulilah berkat keyakinan & kesabaran beliau teruskan juga dan sekarang keadaan kesihatan beliau semakin baik..

Kami berdua berazam utk terus mengamalkan Afamaxx secara konsisten & mengawal diet, mudah mudahan kami akan jadi lebih sihat.. in shaa Allah..

_Terima kasih Tuhan.._
_Terima kasih Ustaz Gzahari & Ustazah Nurazuana.._
_Terima kasih Afamaxx &_ _Terima kasih MAXXIMA.._

No comments:

Post a Comment