Berikut ialah kenapa anda perlu minum Cellmaxx setiap hari :-
==========================

1. Berusia 25 tahun ke atas. Kerana pengeluaran stem sel anda semakin berkurang, akibatnya anda mudah diserang penyakit / sakit lambat sembuh.

2. Kanak-kanak / remaja yang sudah menghidap penyakit tertentu. Walaupun usia dibawah 25tahun.

3. Sudah pun menghidap 2-3 simptom penyakit berangkai dan tak mahu ia berlarutan dan mahu ianya cepat sembuh.

4. Setiap orang pasti mengalami kelemahan pada organ-organ tertentu, seperti sakit kaki, lutut, mudah demam, gastrik, masalah kulit dll. Cellmaxx membantu anda bebas dari ketidakselesaan ini.

5. Melambatkan kerosakan yang berlaku pada tubuh akibat gaya hidup tidak sihat dan penyakit yang dihidapi.

6. Kita tak pernah cukup makan sayur dan buah setiap hari mengakibatkan badan kurang nutrisi yang diperlukan badan. Cellmaxx mengandungi lebih 60 jenis NUTRISI yg sangat diperlukan tubuh badan kita.

7. Mahu melambatkan penuaan dan memastikan badan sentiasa cergas dan bebas penyakit untuk menikmati hidup dengan lebih indah.

Hanya perlu minum 1 sachet sehari, izinkan tubuh anda lakukan ‘SELF HEALING’ untuk kesihatan anda.

Sunday, October 8, 2017

5 Minuman Panas Ini Berkesan Untuk Bantu Anda Kurus

Setiap wanita mengidamkan berat badan yang ideal. Bagi anda yang mempunyai masalah berat badan berlebihan, sudah tentu anda ingin menurunkan berat badan dengan cepat dan mudah. Yang paling penting SELAMAT. Ada cara yang boleh anda amalkan untuk menurunkan berat badan tanpa diet.
Jika anda tidak mempunyai banyak waktu untuk selitkan senaman sebagai rutin harian, anda pasti berminat untuk mencuba minuman panas ini bagi membantu anda untuk menurunkan berat badan.
Sebenarnya ada beberapa jenis minuman panas yang ramai orang tidak tahu ia mampu menjadikan anda kurus tanpa perlu bersusah payah. Ia tidak hanya sedap diminum tetapi juga boleh menghilangkan lemak dalam badan, dan membuat anda tampil ramping. Minuman panas apakah itu? Jom kenalpasti.
Kopi Hitam
Kopi hitam atau Black Coffee adalah salah satu jenis minuman panas terbaik untuk menurunkan berat badan. Anda boleh cuba minum kopi hitam panas dua kali sehari dan rasai sendiri perbezaannya. Tapi harus diingat ya, kopi hitam panas ini haruslah tanpa gula.
Minum kopi satu jam sebelum anda lakukan senaman atau sebarang latihan dapat menambah tenaga dan tumpuan supaya anda lebih fokus dan bersemangat. Di samping itu, kopi dapat membantu melindungi sendi yang rosak dan mengurangkan kesakitan setelah latihan kerana di dalam kopi mengandungi zat antioksidan.
Teh Hijau
Siapa yang tidak tahu tentang manfaat hebat teh hijau untuk membuang lemak?
Teh herba yang satu ini sudah lama dipercayai untuk menurunkan berat badan. Jadi, jika anda sekarang dalam proses diet, anda WAJIB memasukkan minuman teh hijau panas ini ke dalam menu diet harian anda.
Supaya ia lebih sedap untuk dinikmati, anda boleh cuba campurkan 1 sudu madu ke dalam satu cawan teh hijau panas. Kemudian tambah 1 hingga 3 titis perahan air lemon. Anda boleh amalkan minum setiap pagi sewaktu perut kosong. Amalkannya setiap hari supaya hasilnya juga terbaik.
Teh Hitam
Teh hitam ini juga bermanfaat untuk membantu anda mendapatkan berat badan ideal. Hampir sama seperti teh hijau, anda boleh tambahkan madu dan juga lemon ke dalam satu cawan teh hitam panas untuk hasil terbaik. Dan minum dalam keadaan perut anda masih kosong pada waktu pagi.
Antara manfaat lain teh hitam adalah mampu meningkatkan metabolisma, membakar kalori, bermanfaat sebagai detox dan juga mengawal nafsu makan supaya anda tidak makan berlebihan.
Teh & Madu
Campurkan 2-3 sudu madu ke dalam satu cawan teh tawar. Pastikan anda meminumnya ketika masih panas. Cara ini dipercayai mampu membantu anda membuang lemak dalam badan, dan menjadikan tubuh lebih langsing.
Amalkan minuman panas ini sebanyak 2-3 kali setiap hari. Ingat! Anda harus menghindari gula untuk cepat langsing bukan? Gantikan dengan madu sahaja.
Teh Kayu Manis
Teh kayu manis juga dapat membantu penurunan berat badan. Caranya dengan campurkan teh tawar panas dengan serbuk kayu manis. Bagi minuman teh kayu manis ini, anda boleh amalkannya dua kali dalam satu minggu, tapi secara konsisten ya, supaya berat badan ideal yang anda impikan boleh direalisasikan.
Teh kayu manis secara semulajadi ia adalah rendah kalori dan membantu anda mengatur kadar gula dalam darah. Jika gula dalam darah anda seimbang, anda akan cenderung untuk memiliki nafsu makan yang tidak besar. Selain itu, teh kayu manis sebenarnya juga dapat membantu anda melancarkan sistem pencernaan.
Jadi inilah lima jenis minuman panas untuk bantu anda kurus. Ternyata, untuk memiliki berat badan yang ideal, anda tidak perlu menyeksa diri sendiri dengan melakukan diet yang ekstrim, bukan?
Kerana diet pada hakikatnya mengatur gaya hidup yang sihat serta diiringi dengan disiplin dan keinginan yang kuat. Kalau sekadar fokus di permulaan sahaja, sampai bila-bila pun anda tidak akan nampak hasilnya.
Dengan mengetahui manfaat minuman ini, anda sudah tahu bahawa dengan mengamalkan minuman panas di atas tadi secara teratur, makan lemak dalam badan juga boleh dihilangkan. Tapi ingat ya, untuk hasil maksimum, anda harus melakukannya secara rutin dan disiplin. Selamat mencuba!
wasap 017-3989153

No comments:

Post a Comment